Sunt o gramada de termeni pe care nu poti sa-i traduci sau care suna foarte, foarte pompos in timpul unei discutii la o bere. Influencer marketing pare sa fie unul dintre ei, doar ca nu-i asa!
Firstbuzz este primul site de influencer marketing din Romania! Si o sa incercam sa-ti explicam de ce e super tare sa il folosesti ca in strategia de brand.
O sa va impartasim definitia noastra de influencer marketing si cum difera de celelalte forme de marketing. Iar asta ar trebui sa te faca sa te gandesti cum ar functiona tot ce citesti aici pentru brandul tau, tinand cont de elementele atat de misto dintr-o campanie de influenceri.
Ce este influencer marketing?
Influencer marketing este un tip de marketing care pune accent pe niste oameni cu influenta online care duc mesajul brandului tau catre publicul mai larg. Practic, angajezi sau platesti niste persoane care sa iasa in lume pentru tine.
El functioneaza mana in mana cu alte doua forme de marketing: social-media marketing si content marketing. Majoritatea campaniilor de influenceri au componente de social media, iar endorserii shareuiesc continul prin canalele lor de social media.
In functie de influencer, poti sa creezi tu contentul pentru ei sau chiar sa ii lasi pe ei sa il faca. De exemplu, uite clipul asta postat de Beckham zilele trecute
Care sunt componentele cheie ale influencer marketingului?
Ca sa iti dai seama exact ce inseamna, uite cateva componente ca sa poti construi o campanie de influencer marketing:
- Identifica influencerii cheie pentru brandul sau produsul tau
- Creeaza o campanie de marketing directionata pe acei influenceri
- Creeaza o campanie de marketing secundara ca sa induci si mai mult awareness catre un public si mai larg
- Urmareste cifrele legate de reach, vanzari si brand awareness
Daca esti brand sau agentie si esti interesat de o campanie de influenceri, trimite-ne un mesaj AICI.